Emily! ^^

Behövde lite insperation till ett inlägg så jag frågade emily ;D Nu så har vi kommit fram till att jag ska prata om, kakor, skor, hus och svansar.. x)  Haha, okejj.. vi börjar med kakor ;P
Kakor: Jag älskar kakor! Nam nam, gott gott .__. Favoriten e Maryland :3
Skor: Ehem, skor.. Ja, skor e ju bra att ha. Tänk om det inte fanns skor O.o Tänk på vintern, uuucshh, va kallt Dx
Hus: Joe, jag bor i ett hus.. En lägenhet. Det måste vara svårt att bygga ett hus.. <(*w*)>
Svansar: Svansar e söta :3 Speciellt katternas, de så mjuka! C: Men inte råttornas :/// Urg.. Eller om det e en tam råtta så kanske... xD Haha, jag vet inget om råttor x]

Hmm, kanske inte världerns roligaste inlägg .__. Ett inlägg e det iaf :3


Kommentarer
Postat av: Zemliz

Hahah! Random x3 <3 <3

2010-12-30 @ 22:23:13

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0