Urg D;

Hello! ♥
Har ni tänkt på en sak? Ja, det klart ni har men jag har tänkt på en annan sak :S Joe, när jag gick runt på stan idag så märkte jag att alla vuxna är så själviska. Eller kanske inte själviska.. jag vet inte, men iaf. Liksom alla går på än. Alla (kanske inte alla) går bara rakt på "barn". Det var en tant som gick rakt imot mig utan att se mig, och jag ba "aaaah" och fick flytta på mig direkt. Haha, jag kanske inte skrek... men i mitt huvud x] Och när man går rakt fram själv råkar nudda de så glor de på en som att man e helt dum i huvudet xD Jaja, jag stör mig iaf på det här :3 Liiite onödig fakta kanske.. *w* Men testa själva!

Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0