JAG VANN! :D

Yää 8D På påsklovet så var jag och Alva på forum och var med i några tävlingar. Priset var ett stort påskägg med dumle i! ^^ Man skulle skriva en motivering om varför man skulle vinna och fylla i lite grejer :3 Jag skrev en dikt om Dumle som min motivering xD Och idag så ringde det en tjej från konsum och sa att jag hade vunnit :D Så jag Alva och Eloise gick till forum och så fick jag mitt påskägg ;D Och Alva var ju också med i den tävlingen så hon fick priset från någon annan tävling :D Det hade bara varit med en kille i den tävlingen men han blev diskvalificerad (stavning) av någon anledning så då fick Alva priset! :DDD Yää 8D


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0