Tandläkarn, sparkcykel, pannkakor och hatt!

Hääy :D
Var hos tandläkarn idag efter skolan. Tandläkarn är i Sickla så jag träffade mamma där ^^ Sen så köpte jag en hatt :D Och en sparkcykel! 8D Yeey ;D Har letat efter en sparkcykel rättså länge nu. Det här var fjärde gången O.o Första gången så hittade vi en men jag kunde inte bestämma mig så jag köpte den inte. Andra gången så bestämde jag mig för att köpa den men då var den slut. Tredje gången så hittade jag en fett snygg  inne i stan men den var för låg. Och nu, fjärde gången så finns den på Sickla!! Wihoo då slog jag till :D Jag såg också en helt awesome adidaströja där och en fett nice skatebord :3 Måste köpa det! Men först ska jag spara lite mer pengar :3 När vi kom hem så gjorde mamma pannkakor ^^ Nomnom :3 
Pictures ^__^

Min sparkcykel ;D Kanske inte världens snyggaste med bra är den 8D

Pannkaka :D Det var såå gott ^^ Banan, hallonsylt, stekta äpplen, blåbär och sirap är awesome :D♥

Yeaaah min hatt! Den är badonkadonkfin :3♥

Ses :D


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0