Godmorgon people!

Muu! ^__^
Asso hörni :o Jag har redan 7 unika och kl är bara 08.09. Yeey :D
Jag mår lite bättre idag. Men hostan är kvar xO Urg. Men jag ska iaf gå på sång och dans idag. Det är inte så många gånger kvar så jag måste komma. Och jag vill :D
Höhö glömde att berätta vad jag gjorde igår egentligen :] So now I'm going to tell you :D Jo först så spelade jag biljard med pappa och kusinerna. Det var awesome ;D Nu ska jag bara skryta lite också. Min pappa har varit Europas bästa junior en gång i tiden! Wihaoo *stolt* Haha och sedan så åkte vi till farmor och hon lagade middag till oss :D Japp det var ungefär min dag igår. Elr jag åt lunch på Pizza Hut också ;D Om någon undrar så tog jag en en pepperoni på :3
Ciaoo


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0