Läs allt så får du en kaka.


Jamen yää. Glad påsk idag igen :] Idag är det påskdagen om jag inte minns fel :] Så vad ska jag göra idag då... Njuuuuta av solen :D Jag vet inte riktigt :3 Min morgon idag har varit soft. Har spelat Doodle Jump på mammas iphone och ätit en asgod macka ;D Men nu, nu ni. Ska jag ge er en listen finfin lista på vad jag gjorde igår :]

-Gjorde efterrätten till påskmiddagen. Chokladkräm med hallon och passionsfrukt. NOM.
-Gick till forum för att köpa en sparkcykel men de var slut... Urg.
-Spelade wizard101. Yää.
-Morbror och farmor kom hit för att äta middag.
-Letade påskägg. Hihi.
-Åt en asgod choklad.
-Såg på en film. Ett päron till farsa i Las Vegas. HAHA.
-Drack massa julmust. Me like.

Det var min dag igår det ;] Sååå vad gjorde ni igår då?

Dags för bilder :3
 1.2.3.
 
Bild 1 :]
En finfin burk med godis i :3

Bild 2 :]
Världens godaste choklad :o Det är mjölkchoklad med chokladmousse i :D

Bild 3 :]
BUFFY! ♥ Yeah 8D Buffy är min favvoserie, you know you know.

Nu ska jag gå ut.
GLAD PÅSK! 8D


Kommentarer
Postat av: Linn<3

Nej idag är det påskdagen :PP Hehe och jag läser alltid allt du skriver :D Mormor & morfar och moster kom hit och sov över. Vi spelade spel och hade det trevligt. :)

2011-04-24 @ 15:45:06
URL: http://skullcandyy.blogg.se/
Postat av: Vega

Jag vil ha min kaka nu! ;(

2011-04-24 @ 22:06:28
URL: http://megaliiife.blogg.se/
Postat av: jempii

2011-04-25 @ 16:47:08

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0