Balett och Svansjön! :D

Godmorgon :D
Jag vaknade 11 idag? c: Har sovit nästan 13 timmar inatt (y) :D
Idag så är det dubbellektion på baletten igen. Kommer att få en massa träningsvärk, men lungt värt det :3 Fun fun :D
Oh juste, Alva skå börja på våran balett nästa termin 8D Kommer att bli massa kul ^^

Och ikväll så är kvällen som jag har längtat efter i typ EN MILJON ÅR. Jag och mommi ska se "Svansjön"!! :DD
Och det är ♥Benke♥ :3 som har "gjort om den" C: Svansjön är ju egentligen en balettshow men de har gjort om den till en Streetshow, awesomee c: Och vi sitter på fjärde raden!! :o 8D

Nu måste jag snart sticka till bussen, hörs C:

Kommentarer
Postat av: Linn <3

Svansjön är såååååå bra men coolt att han gjort om den till en streetshow 8D



Sv: ÄLSKAR SMOOTHIE! HAHA! ^^

Jo då jag mår bara fint, sj? (: <3

2011-12-03 @ 12:32:25
URL: http://skullcandyy.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0