Hiyaa

Tjaa.
Är himla sugen på glass kände jag precis.. Vanilj med chokladbitar i, mhmhmhm :3
Sitter och kollar på en film, "Grabben med graven bredvid". Den är inte så bra.. .__.
Aa juste. Ni får gärna spela mot mig på wordfeud :] Jag heter theNacho
Meheheh..c;
Kände bara för att skriva av mig lite. Och tro mig, jag är inte färdig än :D
...Kan någon fatta att jag snart är tonåring!? BARA 3 SMÅ DAGAR KVAR o.o Nejmen känns kul iallafall :3 Jag gillar att fylla år :D
Nu så ska jag gå och hämta lite glass dårå.
Oh en grej till:
Vilken är din favoritglass? :D
Hörs ^^


Kommentarer
Postat av: Alvis

Ja du växer upp så fort!... Oj jag kände mig som en mormor när jag sa det.. Haha

2011-12-29 @ 00:24:30
URL: http://www.blobbsialva.com

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0