Hur man firar jul i Polen

NU NI! :D
Var inne på transformice och chattade med en Polsk kompis som jag har där. 
Och nu har jag lärt mig en del om hur man firar jul i Polen :D Hahah intressant faktist ;3

Soo here it goes:

Man har både en tomte och en julgran :D

Man lagar 12 olika sortes rätter. Utan kött, bara fisk och sånt.

Man har en "ledig plats" till någon random person som jag förstod det. Så vem som helt skulle kunna komma in och bli bjuden på middag.

Man ger också presenter till varandra :3

Haha det kanske inte var så mycket fakta men ändåå :D

See u later.

Update: Haha insåg att jag hade skrivit "Poland" istället för Polen..


Kommentarer
Postat av: Ankers

Du är rolig!!!!!

2011-12-06 @ 17:03:20
Postat av: Linn <3

Haha, kul fakta! ^^



Sv: haha okejj ;D

YESBOX ♥ GJORDE DET? VART? "O

snön måste komma hiiiiiiiiiiiiiiit. :)

2011-12-06 @ 18:04:11
URL: http://skullcandyy.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0