Nagellack, Idol och lussebullar ~

Hej din ostmacka :D
Har precis målat naglarna, röda med silvriga prickar. Juligt värre (y)
Kollade på Idol också. AMANDA FTW♥ Urg, jag gillar inte Robin-snubben. Jaja men jag tror att Amanda vinner. Yeye!
Jag satt och strechade framför tv:n.. Haha nu när det är uppehåll från baletten så måste man ju hålla sig i form för sjutton! Nejmen jag börjar bli liite vigare också, tror jag. Nicenice. Mitt mål är att kunna gå ner i splitt eller spagat innan året är slut :D Wish me good luck c;
Det känns så himlans skönt med helg. S-o-v-m-o-r-g-o-n♥ Oyä. Imorgon så ska jag bara chilla C: Och sen så ska kanske jag och pappa baka lussebullar! Mmhmhmhm saffran :3 Haha egentligen så gillar inte pappa att baka med nu så ville han plötsligt. Han kanske bara är väldigt sugen på lussebullar? Det ska bli kul iallafall :)<3
djur/apor/Affe07.gif
Apa :D♥

UPDATE: Amanda vann! :D♥


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0