S - K - O - L - A - N

Hellooo :D
SCHOOL TODAYY:
1. Gick till skolan c;
2. Lyssnade på julkalendern på rabio med klassen :3
3. SO! Forskade om landet där det finns heliga kossor, INDIAA :D
4. Rastelirastrast. Jag, Alva, Jennifer och Marjan spelade "Med andra ord" C;
5. Klassråd! Vi pratade ooom... jag minns inte? O.o
6. Swedish u know. Ja svenska. Vi fick skriva julsagor..
7. Foodtime! Det var palsternackssoppa :c Men det fanns också mjuka mackor med ost :3♥
8. Rast. Jag följde med Alva hem för att hon hade glömt sina gympakläder ;D
9. Julsagor igen c:
10. Gympaa ^^ Vi fick dansa salsa ;3

Jupp. That's it.
Och nu så har jag ätit en macka och ett glas oboy. Har också pluggat och plugga och pluggat på spanskan.. c:

Sen senare så ska jag iväg till Forum :D

Hejdoo.


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0