SPÖKHUUUS

FLOOFF.
Äntlingen så får ni ett smaskigt inlägg att knapra på. Vava? :D
Efter skolan idag så hade jag och några tjejer från klassen ett spökhus för treorna! C: Vi sminkade oss bleka och svarta runt ögonen :o Jag fick låna Alvas röda peruk också :3 Ja och sen så skrämde vi småttingarna till döds >:D Håhå nej inte till döds :D Det var asroligt ^^
Det var en andledning till att jag inte har bloggat. Här kommer en till c:
Jag har pysslat och fixat och fixat och pysslat... A looong time. Julklappar u know.
Nu så ska jag kolla in mina favoritbloggar :3
OWOLOWO.
 bai C:

Kommentarer
Postat av: Felicia-tokigimadera.blogg.se

Sv: väntar på att jag ska kunna lägga mig och typ det.. :)

2011-12-19 @ 20:51:05
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0