Nuuu så kommer inlägget som ni alla har väntat på!

Tjenixen! :D♥
Har inte hunnit skrivit ngt efter skolan för jag var hos en kompis :D Rukhsar ^^
Och efter det så har jag varit hos tandläkarn. Det gick bra ;3
I skolan idag så har vi haft bl.a data :D Vi hade också engelska och matte :3
Snart så ska vi äta middag. Spagetti och köttfärssås ^__^
Efter maten så kanske jag ska baka. Men det är inte säkert. Isåfall så blir det sockerkaka med äpplebitar i :D Har gjorde det förut, det är jättegott :D
Om jag bakar så blir det nog inga mer inlägg idag. Men man vet ju aldrig ;D

Haha, lite bilder som jag tog igår ;d
Ciaoo


Kommentarer
Postat av: alice

okej ;D

Fixar blogg header :)

vad har du gjort idag då?

2011-02-24 @ 19:49:58
URL: http://photohorses.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0