Oh yeah! :DDD

Tjoo på er alla randiga koalor! ^^
Gissa vad? ;o Jag vann en dagens blogg tävling ;D Haha, har aldrig vunnit... Men nu har jag det ;3 Och gissa hos vem? Jo hos Alexandra Johansson :D Ni vet hon som säger... Vad gör vi? Nu kör vi! TÄVLINGAR! ;3 Hennes blogg är iaf www.vafanskajagheta.se C; Men ja, iaf... jag e GLAAD! 8D
Nu går vi vidare till vad jag har gjort idag :P
Jo så här är det... Vi hade ingen vikarie idag (som tur var :C). Vi hade vår vanliga fröken Mia x) Men... vi hade slöjd idag också. Syslöjd ^^ Ooooch så hade vi data :D Som vanligt så hade vi massa vanliga lektioner också... :s
Finns inte så mycket mer att säga skulle jag tro. *w*
Bjuder på en liten bild osså :3

Glad flicka ;D
Tack o hej, leverpastej *w*


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0