Presenter ;o

Tjolahopp ♥
Jag har fått presenter ^^ Man måste ju fira lite extra nu när det är kärleksdagen som jag kallar det *w*
Av mamsen så fick jag en superfin dagbok.


Och av pappa så fick jag choklad :D Chokladhjärtan ^^ Har inte smakat de än men de är säkert supergoda :D♥


Jag gav pappa och mamma en potatisskruvare ;3 Haha, för det vill ju alla ha :3♥ Den var faktist riktigt cool, vi måste testa den någon dag ;) Då kommer det upp bilder på hur det blev här på bloggen. För jag har nämligen lärt mig hur man laddar ner bilder från min kamera. Superenkelt ;D Jag var så trög och lat att jag inte orkade testa förut ;s
Nu ska jag sätta mig framför tvn och mumsa på chokladen :D♥
Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0