Sötaste katten ♥

Tjenare tjenare! ^^
Haha, Russi är så söt ;3 Hon är oftast superkelig när jag kommer hem, idag var hon extra kelig C;♥ Hon satte sig på laptopen och ville att jag skulle klappa henne. Men nop. Det fick hon inte :3 Så då gick jag och hämtade en toffs. Russi ♥ toffsar x3 Man behöver bara slänga en toffs på marken och hon blir helt galen ^^ Hon kan leka med den i typ 10 min C; Liksom komigen, det är en toffs xS<3 Då fick jag iaf sitta ifred en stund... Haha, sötisen<3
Men det är ju såklart supermysigt att hon är så kelig ^^

Kommentarer
Postat av: - bbella | the asian one ::

sv:

hihi aa jag är 14 :) <3

2011-02-16 @ 16:10:02
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0