12345678 ;D

Igår så skrev jag om att det snöade. Men det är ingenting mot detta! Man kan ju knappast gå ut! Snacka om snöoväder ;o Men. Eftersom att vi bor så nära så fick jag gå till skolan endå. Men det gick ju bra, jag lever C;
Menmen. Såhär har min dag sett ut idaa:
1. Jag gick till skolan...
2. Jag hade syslöjd. Blev klar med mitt tidningsställ :D
3. Vi hade rast. Men vi var inne istället p.g.a värdet ;p
4. Jaa, hörni. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde efter rasten ;3
5. Sedan så blev det lunch. Idag så var det kyckligwok m. nudlar och grönsaker ^^ Ganska gott 8)
6. Rast igen. Vi var inne igen. Jag och Emily spelade schack ^^
7. Data! Fortsatte med forskningen om Italien, snart klar 8D
8. Engelskateater? Nej men. Mia (våran lärare) läste en engelsk text, om man hörde sin "karaktär" så skulle man springa ett varv runt stolarna C; Med mera...
Det var min dag idag det :D
Har ni haft en bra dag idag? ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! nu har jag utsett dagens cutie :)kolla in om det var du som vann! om inte? Ny chans igen, har även en bloggsvars tävling du kanske är intresserad av. aja kolla in ;)

2011-02-11 @ 17:18:20
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0