Impossible!

Lyssnar på:
Shontelle - Impossible
om och om och om igen x)
Den e så skön ^__^
Önskar att jag kunde lägga upp en video här med låten ;p Men jag fattar inte hur man gör...
Vet ni vad som alltid händer när jag ska gå in på bloggen... Jag hamnar på facebook ist ;3 För jag loggar alltid in på facebook innan bloggen. c; Och sedan så stannar jag liksom där. Haha, facebook är beroendeframkallande x3
Men att blogga är också beroendeframkallande... ;S
Och vet ni vad som mer är beroeneframkallande? ;o Svarta vindruvor! Det är ju så gott... Jag kan inte sluta äta när man väl har börjat...
Men ojojoj. ^^
Hejdå :d

Det här inlägget skrev jag för två dagar sedan. Men det blev aldrig publiserat? Vet inte varför... Det blev ett till inlägg iaf... ;3

Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0