Sjukare idag ;(

Godmorgon!
Jag har försökt att fixa en ny header här på morgonen men lyckades inte. Så nu har jag den gamla vanliga igen ;p
Jag är mycket sjukare idag :( Det suger. Känner mig bara allmänt svag. Men jag bli frisk tills på onsdag! För då så sticker vi till mormor.
Nu på morgonen så har jag sett på ett avsnitt av Buffy. Asbra serie ;D
Till frukost så blev det en smoothy och sockerkaka :3 Nam <(^w^)>
Men idag så ska jag nog bara mest ta det lugnt :) Ska nog försöka mig på en ny header iallafall...
Just nu så sitter jag och lyssnar på Marina and the diamonds-Oh no! :D Haha, det äger ;3 Hennes musik är så annorlunda så att det blir så himlans skön C;


Kommentarer
Postat av: william

fin header:D

2011-02-27 @ 11:48:58
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0