Min daaaag idag

Hello!
Jag har inte skrivit något inlägg idag ;o Inte inte inte bra! Men jag hade liksom ingen lust. Och när jag skriver när jag inte har någon lust... Så blir det bara massa urtrökiga inlägg :3 Så jag valde att inte skriva något alls :S
Ehmm. *harklar mig*
Idag så har jag haft hemkunskap. Wihaooo liksom *w* Vi gjorde musli idag. Elr musli, hur stavas det? Mysli? Musly? Vet inte :P Hoppas att ni fattar vad jag menar... C: Men ja, iaf. Till det så fick vi vanljglass ^^ Jaa det var min lunch det :3 Sedan så har vi gjort fram och baksida till en liten tidning som vi håller på och gör i skolan. Asså, vi gör en tidning, ni vet DN, Aftonbladet...?  Fast en egen... i ett exemplar C; Jaja, nu kommer jag till saken. Min tidning heter "Jessikas guldnyheter"! Hihi, japp japp mina nyheter är värt guld att läsa ^_^ Driver...
Just nu så är jag inne på FaCeBoOk. Och vad gör jag på FaCeBoOk då? Jo, jag spelar Baking life ;D Jätteroligt spel ;3 Man bakar. ^_^ Just nu så bakar jag små chokladgrejer C: Mm. Juste! Varför jag skriver FaCeBoOk så konstigt...? För att det är kul. Punkt slut.
x3
Goodbye!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: allt är bra:) sJ?

2011-02-07 @ 16:50:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blev müslin godare än den vi gjorde!?! Det tror jag knappast...

2011-02-07 @ 16:53:34
Postat av: Ankan

Hrrm, varför kom inte mitt namn med? Det var så klart Mamsen som undrade :D

2011-02-07 @ 16:54:40

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0