Avocado in my heart! <3

Wihaa, matteläxan avklarad! ;D
 
Pappa håller på att göra en guacamole :D Jag <3 guacamole! Lööööve it! ;3 Ska snart smaka den C: Hoppas att den är yumyum! :3 Nu blandar han den... Han säger att det luktar gott. Bra tecken! ;D  Nu står den färdig på bordet ;O Vill haaa. Men nej, nu blandar han igen D: Men jaa, nu har han blandat klart! :s Det borde betyda att jag får smaka. Nu kommer han med en sked! Wihaa x) *smakar* OOOOOOOOOOOOOOooooooooo! Namnamnam, super! Me like! Måste gå och ta lite till x) Mumsi! :D<3 Guacamole är nog en sådan sak som man antingen älskar :DDD eller hatar Dx Jag älskar det! :))) Hur är det med er då, hatar ni det elr älskar det? :D<3

Kommentarer
Postat av: jempifer

Jag ÄÄÄÄÄLSKAR det yumi yumi!! :D

2011-01-28 @ 14:41:42
URL: http://jempifers.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0