Delfiner

Tjenixen! :D<3
Vi har sett delfiner! ^^ Wohoo, supernice! Vi åkte på en "delfintur" igår det var därför jag inte har kunnat skriva.  Vi sov över där en natt också :] Men, tillbaka till delfinerna! ;D De var superfina! :D Ascoolt att se de på riktigt ;o
Båten stannade till vid en strand också, med grymt mycket snäckor ^^ Superstora ;O Jag och mamma plockade flitigt, medans pappa och morbror tyckte, det e ju bara snäckor? x) Snäckor e ju finfina saker ;3
Nu är vi somsagt hemma i lägenheten igen. Ooooch, imorgon är det den stora dagen! Mamma fyller år!! Wohoo! 8D Grattis i förskott mamma! :D<3 ...Och mamma om du läser detta så ska du sluta läsa nu, NU sa jag! :S
Okej, nu läser hon nog inte :S Elr jo? Haha, inte så jättehemligt men här kommer det.
Ni får gärna skriva grattis här i en kommentar så visar jag henne det! :) Hon skulle bli jätteglad :D
Ha det bäst! :D


Kommentarer
Postat av: Mormor

Självklart är jag med och grattar Annika med stor kärlek och stort grattis på hennes födelsedag!

Jag gillar verkligen din blogg. Alltså kram från mormor!

2011-01-26 @ 10:46:51
Postat av: Ann-Mari & Co

Ett försenat grattis till Annika och hälsningar till er allihop från Göteborgsklanen (eller Varbergsklanen) :) Lycklig hemresa!

genom

Ann-Mari

2011-01-27 @ 10:19:13
Postat av: Persiiika ^^

Jag ska hälsa det till henne :D

2011-01-27 @ 18:33:57
URL: http://persiiika.blogg.se/
Postat av: majsan

heeej jessi och graaaattis ankan ha det superbra!!! i efterskott ;D

2011-01-27 @ 21:48:20

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0