Det ni inte vet...

Hejj :) Nu så sover ni... Juhupp. Det betyder ju att ingen av er kommer att läsa det här inlägget på ett tag... Så varför skriver jag ett inlägg? Jaa, det kan man ju fråga sig ;3 Ni kan få veta lite hemliga saker som har hänt idag men som jag inte har skrivit om ;O Så här kommer det. Ett ;D Jag drack en milkshake med smak av choklad. Den var jättegod! :D Två ^^ Jag har läst Kenzas blogg. Jag föredrar Foki som ni vet... C: Men Kenza är också riktigt cool 8D Här kommer en länk om ni vill läsa :) www.kenzas.se . Tre :S Jag har haft på mig en svart-vit kläning idag ^^
Aa, och nu så ska jag äta middag. Pappa har grillat hamburgare :D
//Kram Jessika :D<3

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja :D!

2011-01-28 @ 06:42:02
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0