Floridaaa

Tjoo! :D Ojojoj, vad jag längtar till Florida! ;3 Tänkte bertätta lite om vad vi ska göra ^^ Vi skaaa, se på krokodiler ;O, förhoppningsvis se delfiner ^^, åka till en temapark elr 2 :D, bada o sola, shoppa, åka till Miami Beach och bada där :3, gå på en riktig Mexikansk resturang med gubbar som sjunger med stooora hattar xD Men. Jag ska också göra en riktigt tråkig grejjj. ;/ Läxor!!! x__X Urggg. Haha :P
Statistiken e fortfarande ganska dålig... men, men. Den år iaf uppåt :D Ibland xD
Idag så vet jag faktist inte vad jag ska göra C; Mamma jobbar men pappa e hemma :) Vi har bestämmt att vi ska göra en wok till middag för att jag blev så hiiimla sugen på det :3 Nu blir det Frulle ;] Frukost i min värld x3
Tack o hej leverpastej! Cx


Kommentarer
Postat av: FREDRIKA

Sv; Okej jag ska in till stan med en kompis :D

2011-01-07 @ 10:52:58
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: TONA

Godmorgon, hur äre med dig idag? :)

2011-01-07 @ 10:57:50
URL: http://ttoona.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0