Grattis till pappa! :D♥

Tjena!! :D Ursäkta för dålig uppdatering idag. Men det e så här att pappa har fått ett nytt jobb!!!! :D Wohoo, jag e så glad för hans skull!! :D<3 Det här e en perfekt ny start på året! 8D Vi firade lite här hemma med skagentoast och champagne :D Haha, fast jag drack Vanilj Cola ^^ Har ni testat det någon gång? Supergott iaf :D Det låter riktigt äckligt med det e yum yum! C:
Haha, jaoo det var ungerfär det jag hade att säga :3 Elr nejjj, en grej till bara ;D
Jag vet att jag har iaf ganska många läsare.. :) Men det vore asnice om man kunde tänka sig att lämna en liten kommentar också ^^ Jag älskar kommentarer så det vore superkul om lite fler kunde skriva *w* Om ni inte vet hur man gör så ska jag berätta för dig nu C:
Först så väljer du inlägget som du vill kommentera :3 Och under inlägget så står det "Kommentarer", där trycker du :) Sedan så skrollar du ner lite, och där så kommer det att stå, namn (där skriver du ditt namn), E-postadress (det behöver du inte skriva i, men det e bara jag som kan se det), URL/Bloggadress (där skriver du namnet på din blogg om du har någon så kan jag gå in och kolla på din) och sen tillsist så står det kommentarer och där så skriver du vad du har att säga x3 Och sedan så klickar du bara på Skicka kommentar ;]
Haha, lätt som en plätt! ;D
Det blir nog inte mera inlägg idag så godnatt på er ^^ ♥
Hejdå :)


Kommentarer
Postat av: sofia

hej, vad har du för dig?:) kram

2011-01-12 @ 21:50:53
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: VEGA <3

Vad roooligt :D<3

2011-01-13 @ 07:44:03
Postat av: Mamma <3

Vi var nog ganska duktiga på att peppa Jeppe, eller hur???

2011-01-13 @ 09:18:08
Postat av: jempifer

jag har en blogg nuu!!! :D snälla visa den på din blogg!!

2011-01-13 @ 09:42:45
URL: http://jempifers.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0