Gurka

Tjohoo! :3
Har inget att säga så jag undrar var för jag gör ett inlägg? Hrrm. Kanske måste skriva av mig? Mm, så är det nog :3 Lalalalala. Vet ni? ;O Jag spöade mamma, pappa och Håkan i plump C: Wihaa! *w* Vad e plump tänker ni. Hmm, ska jag svara på denna fråga? Elr ska jag låta er gå runt och undra vad igenkligen plump är? Svåra beslut. Kan inte riktigt bestämma mig... Va vad sa du? Jahaa, ni vet redan vad plump är. Då behöver jag ju inte säga x) HAH. Varför är jag så tråkig xD Ni ska få svaret såklart. Ville bara förlänga inlägget lite ;3 *damdamdamdamdamdam* Svaret är....Ett kortspel!! Plump är ett kortspel :3 Wihaa, det ville ni ju veta eller hur, för att det är ju så himla intressant, alla vill ju veta vad plump är. Urg. Men. Oj. Nej. Jo. Jaa. Wohoo. Yeah. ...Varför skrev jag så? Meningslöst. Ojojoj.
Woooj, det här blev ju världens intressantaste inlägg.
Heheh... *w*
HAHAHA! HAHA! HA!  Ojoj, vad hände där? Vet inte O.o Skrattanfall?
...Ha det bäst! ;D<3
(Varför heter inlägget gurka? Vet inte... C: Det e gott med gurka?)

Kommentarer
Postat av: shorty & myzan

ja det är helt awesome :)

självklart kikar in!:D

2011-01-27 @ 00:12:28
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0