Imorgon så sticker vi :C

Hejhopp kaffekopp! :D
Nu har här shoppats! ^^ Den här gången så blev det lite armband, ett blå-lila nagellack och en tröja som jag fick av pappa :D Tar självklart kort på allt så får ni se när jag kommer till Sverige igen! ^^
Imorgon åker vi :/ Snyft.. Kommer att sakna Florida enormt! Speciellt värmen, shoppingen och poolen... C: Jag gav poolen en hejdåpuss, så nu blev den nog glad ;3
Ikväll så ska vi äta Mexikanskt till middag. På samma resturang som vi åt lunch på igår ^^ Så det blir nog supergott :D
Saknar alla kompisar! <3 Ni betyder så enormt mycket för mig <3
Goodbye >.<

Kommentarer
Postat av: vegasan<3

Aww <3 Jessi vi saknar Diiig!!! :)<3

2011-01-29 @ 10:29:24
URL: http://megiisar.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0