Lever hon, ja det gör hon :3

Hejhoy, hej alla kossor som gillar O'boy! x) Jag har inte skrivit på jättelänge ;O I know D; Men men, det e ju faktist så att jag har semester! Vi är iaf fortfarande i Florida C: Och idag så har vi shoppat :D Gissa vad jag köpte :O Nää skoja (jag e så rolig) x) Jag köpte 2 munkisar ^^ en grön och en hallonrosa typ 8)  Oooooch, ett linne :D oooooch en kjol *w* Gud, förlåt för seriöst torr humor x3
Ikväll så ska vi äta mexikanskt. Yummi :]<3
Förresten...! Varför kommenterar vi inte >.< När jag ser kommentarer så blir jag peppad att skriva ^^ men om inte.. >:O Elr, jag ska inte säga att ni måste. Det här e en bloggis där alla e välkomna :) Hahaha, låter jag som en reklam? x) Whatever :3 Om vi nu samanfattar allt detta så försöker jag bara att säga att jag skulle bli very happy om ni kommenterade lite mera :P Oooooch, gärna frågor också :D Om ni har en intressant fråga så kan jag länka er! :D Deal? C:
Ha det bäst! Ingen protest! Sa en häst! Som ville bli präst! På en fest! Cx
Haha, herrå ^^


Kommentarer
Postat av: jempifer

Ahhhh jag vill till florida!!!!!!

2011-01-22 @ 12:10:11
URL: http://jempifers.blogg.se/
Postat av: V.E.G.A

Fler komentarer Tjeckat och klart ;)

2011-01-22 @ 12:57:50
URL: http://megiisar.blogg.se/
Postat av: Din BFF alvis!

Hej Jessi! du verkar ha det bra... å juste

1:du har inte torr humor!!! >.<

2:du glömde att hästen hade pest!!!!!!!!!!!!! XD



Du skulle varit här i helgen Emma berättade en as kul hemlis om klassresan.!.!. Kanske säger när du kommer hem... Saknar dej //<3<3<3Alva

2011-01-23 @ 20:42:22
URL: http://blobbsialva.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0