Polarna! :P

Tjena! ;D Har varit med najsiga, Alva, Emma, Vega och Emily ^^ Vi var på Forum och kollade lite. Jag köpte inget direkt, elr, jo! En smoothie ;3  Haha, vi såg Markoolio (stavning?) också.
Emma, sa - E inte det där Markoolio? O.o
Jag - Jo.. :D
Jag säger högt - Markoolio!! xD
Markoolio - Tjabba.
Hahaha xD Gud, jag vet jag har sån torr humor.. C; Hihi, men det va askul ;3
...Hehe, jag våfflade håret också som jag sa. Det blev liksom sådär x3 Kanske inte riktigt helt som jag hade tänkt mig men ändå ok C; Bild:
Haha, jag lyckades iaf få solen i ansiktet :D


Kommentarer
Postat av: Vega ^.^

Hahah vi hade skita roligt :D<3

SÖÖT BILD! ;o<3333

2011-01-03 @ 22:40:54

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0