Nu ni :3

Wohooo, här kommer lite... domdomdomdomdomdom *cool musik*  "struntprat"!! Det här har ni alla väntat på eller hur! Eller inte? Isåfall snart så kommer ni att ångra er :v Hmm, hur ska jag börja detta fantasktiska inlägg.. Okejjjj. Nu börjas det ;O<3
En liten intressant sak som ni inte vet är att jag har köpt fingermustacher! ;D Vafan e fungermustacher tänker ni nu Cx Jo det är som tattueringar (inte riktiga... öh, hade ni säkert redan fattat x)) som linkar mustacher C; . Liksom yeah! x) Vem vill inte ha det? Haha, alla kanske, men inte jag :P Asså man sätter den inte åvanför munnen utan på fingret C: Ni fattar nada? Jaoi, ni kommer nog garanterat att få en blid på de sedan när jag kommer till Sverige igen :] Jag har också skapat en smiley till detta inlägg :{ Haha cool va? :3
Nu så avslutar jag inlägget med denna smilyn :{
Hejdå ;D


Kommentarer
Postat av: Mormor

Härliga Du. Mustacher ju.jo :{

2011-01-22 @ 13:10:53

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0