Utomjordingar O.o

UtOmJoRdInGaR! Finns det tror ni? På mars tillexempel? :3 Tänk om det finns O.o Jag tror att det finns.. Men hur ser de ut? Gröna? Tänk om man någon gång ser en utomjording.. :3 Det kommer nog att hända någon gång. Jag tror att utomjordingar kan både vara goda och onda. Som oss människor... *w* Tror ni att det finns olika raser? Utomjordingarna kanske har en hela värld som vi bara inte har sett. De kanske också har, tidningar, datorer och tvaparater O.o Deras värld kanske e framtiden? Haha, nu överdriver jag nog lite.. men man vet ju aldrig. Ingen vet ju. Då kan man ju överdriva hur mycket man vill för det finns ingen som har något att säga imot med x3 Så här ser en utomjording ut i min hjärna:

Haha, grön och 3 ögon ^^ Gjord i Paint.
Ha det bäst! ;D<3


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0