Långsjön med den bästa ~

Ingen kommenterar ju längre :/ Känns inte så sperkul att skriva då, menmen nu ska här skrivas endå :P
Efter skolan så åkte jag och Alva till Långsjön och badadee ^^ Alva hade med sig två stooora fluffiga badsaker så jag fick låna en ^^ Vi simmade över hela sjön med de och var där ute ett tag. Haha lite läskigt när det är så djupt och man sträcker ner benen så långt man kan, det är så kallt längre ner :3 Men endå kul heh ;3 Jag lyckades också fastna i några neckrosor där ute, hahahah fick lite panik och trodde att jag såg en död fågel xD Men det var bara ett löv :3 Jaja men nu är jag hemma igen och jag och mamma lagar majssoppa :D Den sjuder nu elr vad man säger :3 Men iaf, MAJSSOPPA IN MY ♥ alltså :o Det är så namnam gott :3 Skolans majssoppa är blä. Men när man gör egen hemma så är det gott :]

!
Btw... :P Vet ni vad jag kom på igårkväll... Det där provet jag snackade om är imorgon! Så jag hade behövt läsa så mkt igååår. Hahah men jag är endå inte klar ska nog plugga lite ikväll också. Ska be mamma förhöra mig :3

Ciao ~

Kommentarer
Postat av: Linn<3

Jag har inte kommenterat på ett tag fast jag brukar aaaaaaaaaaaalltid kommentera!! :P ^^

2011-06-07 @ 21:54:15
URL: http://skullcandyy.blogg.se/
Postat av: Ankan

Japp, nu kan man det mesta om Medeltiden!

2011-06-07 @ 22:41:02
Postat av: Martha

Lycka till med provet <3

Jag skall hålla tummarna!

2011-06-07 @ 23:00:54
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

klockan 16.00 är dagens gåta uppe, kika in då och kolla om du hade rätt !:)

kunde inte länka alla under förra gåtan så dom kom upp nu ist :)

2011-06-08 @ 15:47:02
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: jempiii

Jag har börjat blogga igen yeey!! ^^

2011-06-08 @ 16:50:08
URL: http://jempifers.blogg.se/
Postat av: Felicia ♥

och du ska kalla detta att ingen kommenterar längre..? :O fem kommentarer är jättemyckeee.. Hur gör du såna coooliga smileysar??

2011-06-08 @ 19:25:37
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0