Bakning var det här ;D

Heej! :D♥
Jag har bakat brownies :D De har precis blivit klara ;D Men jag har inte hunnit smaka än ;3 Det är första gången jag bakar brownies så jag hoppas att de blir goda 8D
Här kommer min dag i nummer ^__^
1. Jag gick till skolan :3
2. Syslöjd :D Är nästan klar med mina korsstygn nu ;D Yeey ^^
3. RAST!♥ Vi hoppade långhopprep :D Askul :D
4. Man skulle bli klar med veckans arbete. Jag hade bara en svenskauppgift kvar så jag hann :D
5. Lunch!♥ Vi fick Chicken curry med ris. Det var sådär, fast när man tog på sweetchilisås så blev det mkt godare ;]
6. RAST!♥ Långhopprep igen ;D
7. Våran praktikant Nour hade engelskalektioan med oss. Vi fick köra engelska på datorn och läsa ur engelska böcker högt för varandra. (:
8. Mums mums! Som våran klass kallar det ;D Det är när en eller två ifrån klassen bakar till alla :D Idag så var det Marjan och Eloise ^^ Marjan bakade kladdkakemuffins och Eloise gjorde kakor :D Nomnom det var fett gott ^__^ Det var för att de bakade som jag blev inspererad att baka idag ;D
9. Skolan slutade!! :D
10. Efter skolan så hoppade vi lite långhopprep igen och sedan så stack vi till fotbollsplanen och spelade lite ;D Och då helt plötsligt så började det hagla. Och efter ett tag så bara vräkte det ner C; Det var nästan så att det gjorde ont xD Haha men det slutade ganska fort :3 Sedan så stack jag hem och bestämde mig för att baka *w*

Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0