Kategorier! :]

Tjena hallå hej!

Ska kanske berätta lite om kategorierna nu. För jag sätter in nya lite då och då :3
Då börjar vi väll.
Bilder x3 där lägger jag upp bilder ;3 Haha, men ja.
Dagens outfit :D där lägger jag upp dagens outfit C; men inte varje dag dock.
Florida 2011 där la jag upp alla inlägg när jag var i Florida. Så det blir inga mer inlägg där.
Jessika undrar :3 Haha aa. Där lägger jag upp frågor till er läsare (:
Musiiiik ;D där lägger jag upp låttips och klipp från youtube ^__^
Persiiikas life ;D där lägger jag upp ganska mkt. Vad gör gör och så. Min vardag typ :]
Struntprat! x) Där lägger jag upp saker som ingen bryr sig om :3 Saker som är onödiga men som ändå måste skrivas ;]
Tankar... där lägger jag upp saker som jag tänker på mkt just då.
Tummen upp! ;D Här lägger jag upp najsiga tips om söta så saker och länkar lite bloggar som jag diggar ^^

Asso nu fattar jag att det här inlägget blev rättså onödigt... heh
Ciaoo

Kommentarer
Postat av: beccis

bara bra :) sj?

2011-03-09 @ 14:54:42
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0