Länkning + deal!

Kommer ni ihåg den lilla "dealen" som jag snackade om. Det var att om man skrev en fråga i en kommentar till mig så blev man länkad :D Men dock var det bara en som skrev en fråga xD Det var Linn! ^^ Så här kommer hennes fråga:
Vilken är din favvoglass?
sv: Bra fråga O.o Jag älskar glass :3 Men jag diggar nog chokladglass mest av allt ^__^ Fast jag älskar GBs vaniljglass med krossad choklad i ^^ Så det får nog bli mitt svar, vaniljglass med krossad choklad ;D
Här kommer länken till Linns blogg! :D Tryck på bilden för att komma till hennes blogg ^__^

Om länken inte funkar testa att tryck här:
www.skullcandyy.blogg.se
:D♥

Nu så tycker jag att vi kör om dealen igen ;D Skriv en fråga i en kommentar och du blir länkad :D Svårare än så är det inte :3

Klara färdiga köööör! ;D (glöm inte att kolla in Linns blogg)


Kommentarer
Postat av: Linn<3

Sv: Haha okejj :) Jag har typ åkt hela mitt liv ;P Jo verkligen! Men våren är ju typ här nu!! :D



Taaaaaack för länkningen!!! <3 Haha jag gillar cornetto av gb's klassiker ;)



Gör snu då? X)

2011-03-23 @ 20:50:04
URL: http://skullcandyy.blogg.se/
Postat av: Eva

En fråga :) : Vad för sorts dans dansar du?

2011-03-26 @ 13:08:14
URL: http://evaenvis.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0