Lite om min dag idag

Tjaaa :D
Vi gjorde masker i skolan idag ;D Vi gjorde de av gips (stavning?). Det var askul :D
Sedan så stack vi till ishallen oh åkte skridskor ^^ Nice :) ...
Sedan så hade vi musiiiik. Vi övade på vår musikal som vanigt. Same same .__. Vi gick igenom repliker och övade på en dans :3
Efter skolan så gick jag och Alva till Tempo och köpte Plopp. Plopp är så himlans gott asso :o Vi vet Plopp. Chokladen Plopp. Namnam ^__^ Här har vi Plopp:
(bild från google)
Och vet ni X__x Det finns Lakrisplopp också :o Jag gillar inte lakris så jag skulle nog inte gilla det. Men om man är en lakrisälskare så kanske det är gott??
Dagens fråga. Gillar ni lakris?


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0