Min morgon ;D

Tjowii ;D
Nu så sticker jag och mamma till Forum 8D Vi ska käka lunch och kolla runt lite i affärer ;3 Jag letar efter en vårjacka ^__^ Och tröjor :3 Jag älskar tröjor C: Det går inte att få för mycket av tröjor :3♥ Och vet ni vad som just hände O.o Jag hittade ett gammalt linne som jag hade letat efter fett länge ;D Så jag är riktigt glad just nu ^__^
Till frukost så åt jag en brownie ett glas smoothy och ett glas mjölk :3 Nomnom :]
Ehm jag kom av mig lite där men efter vi har varit på Forum ett tag så ska vi gå till Maxi. Där ska vi handla saker till middagen. Jag ska göra Club Sandwish :D Det är fett gott ju :o Det är såklart avokado i ^♥^
Vill bara meddela att jag har på mig min ascoola huvtröja idag 8D

Haha :p
Nu måste jag sticka :3 Mamma ropar :o Herrå .__.

Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0