Jessika pratar om.... livet! x]<3

Jag just nu: Känner mig bättre faktist. Men inte helt hel än. Jag är så.... himlans snorig Dx
Katten just nu: Jag skulle nog tro att hon är väldigt glad just nu. För jag kliade henne nyss ;D

Vet ni? ;o Jag fick just reda på att jag har namnsdag idag!! Mitt mellannamn är Elvira och Elvira har namnsdag idag :DDD Men det hade mamma helt glömt bort... Men inte mormor! Mormor kan man lita på asso x3

Juste. Det blev något knas med texten och storleken i inläggen igår. Så ibland så kanske det kommer att vara lite större text med snyggare bokstäver... Men ibland så kommer det att vara som det gamla vanliga. :3 Jag vet inte riktigt hur jag ska fixa detta. Såå ni får helt enkelt leva med det (:

Jag ska satsa på att bli frisk idag! ;3 För imorgon så åker jag och mamma till mormor. Pappa kommer upp på fredag tror jag. Han måste jobba... Jag har redan lite idéer på vad jag kan göra idag. Man måste ju göra någonting.

Jessikas idélista ;D
Blogga extra mycket. Såklart ;3
Nörda facebook.
Måla bilder på facebook. Det finns en grej på facebook som heter Graffiti. Där kan man måla ascoola grejer till kompisar ^^
Spela Nintendo.
Läsa bok. Boken heter Fångad. Den är awesome! ;D Bästa boken på länge asso.
Äta mycket kiwi och bullar :3
Ta en tupplur? Haha, det var längesen. Kanske borde testa nu när man är sjuk ;3
Ta kort med stativet. Egobilder you know :{

Ungefär det.
Ha det bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: Tuva

Kul att du e med i min tävling! Du har stora chanser att vinna! Vinnarna utses på onsdag!

2011-03-01 @ 10:41:05
URL: http://tuvsken.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Jag svarar på kommentarer, du då? :)

2011-03-01 @ 10:51:38
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: alice

SV: Vara med en kompis <3

2011-03-01 @ 11:25:53
URL: http://photohorses.blogg.se/
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Grymt fin blogg! Allt bra med dig? Kram

2011-03-01 @ 13:03:23
URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0