Vem där och Smarta skator!

Heej! :D
Jag har inte hunnit skriva tills nu ;3
I skolan så hade vi bl.a haft syslöjd och data :) Jag redovisade min forskning om Italien idag :3 Det gick jättebra ;D
Efter skolan så gick jag och Alva hem till mig :] Vi satt vid datorn, spelade Mario Kart på Wii, spelade "Vem där?" och "Smarta skator" xD Haha Vem där och Smarta skator är sällskapsspel för mindre barn... ;] Men vi är så barnsliga så vi tycker att det är askul ;3
Såklart bjuder jag på bilder! 8D

Haha här är hetingarna Herman och Joe ifrån Vem där ;3 Suddig bild :s

Mera Vem där ;] Lägg märke till att alla ser så snygga ut... xD

Här har vi Smarta skator C: Wihaoo har ngn av er spelat det här spelet elr Vem där?
Hejdå för nu

Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0