Vååår

Har kommit hem från Forum och Maxiii nu :3 Hittade ingen vårjacka C: Fast jo. Jag hittade en snygg fast den var så grååå Dx Det är tråkigt med grå ju :[ Men det var en collish model så jackan .__. Jag funderar på saken O.o Kanske blir den ändå... Men det borde väll komma mera vårjackor i butikerna snart? Så att man får mer att välja på. Hah. Men tänk om jag skulle köpa denna gråa jacka och sedan så ser jag en annan skitsnygg i en annan affär :o Jag avväntar...
Det jag har bestämt mig för att köpa den här sommaren/våren  är...
En sparkcykel! 8D Så himlans nice ju :o Och ett par assnygga jeans från Gul&Blå. Gul&Blå heter affären, hmm jag tkr att den borde heta Rosa&Blå ist. Låter mkt coolare ju ;D Men aa. Ska kanske köpa ett par sånna jeans. Fast jag har inte testat dem än :P Jag och mamma ska dit imorgon :3 Om det är snygga så har mamma lovat att betala hälften ;D Wihaoo 8]
Det här blev ännu ett babbelinlägg. Bla bla bla. Haha C;
Hejdåå

Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0