Velamsund

Är det inte fett skönt att vakna upp pigg? Jo. Jo det är det! Jag vaknade innan min väckarklocka :o Nice! 8D

Men idag så har vi mattedag i velamsund hela dagen med klassen. Wihaoo! Haha nä men det ska nog bli kul ;D Vi slipper ju sitta i skolan och jobba med matteböckerna iaf... ;]
Vi ska göra en matematisk korvgryta där tror jag? Men man skulle ta med sig matsäck iaf. Min matsäck idag sick bli en bubbel ost och skink-macka och varm choklad (: Nomnom ^__^

Vet ni... Jag tror faktist att jag ska sluta kolla på statestiken nu asso. Det gör mig så deppig. Om jag först kollar på statestiken och sedan gör ett inlägg så blir inlägget så trökigt .__. Så nu så slutar vi med det! ;D Fast om jag känner att det går bra så kanske jag kollar. Hehe..

Nu så ska jag borsta tänderna och sedan så får vi se om jag hinner skicka in ett litet till inlägg innan jag sticker till skolan idag. Vi har sovmorgon det är därför jag kan skriva lite mer just nu ;)

Kommentarer
Postat av: Ankan

Strunta i statistiken. Du är bäst ändå!!

2011-03-09 @ 16:10:37

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0