Dumma geting ~

Idag när vi skulle in från rasten så höll jag i min munkjacka i handen. Jag höll den i luvan. Då kände jag något som surrade mot mina händer. Jag visste inte vad det var, jag trodde typ att det var en tråd eller nått så jag höll på och flaxade men mina händer i luvan. DÅ förstog jag vad det var... En geting! :bigeyes: Jag kastade ner munkjackan på marken och skrek... Då såg jag den onskefulla oerhört elaka och idiotiska getingen flyga ut ut min luva... :| Urg. Getingar är onödiga. Fast som tur var så stack den inte mig ;D Bra för majj. Snäääll geting :) Men ändå dum :(

På den här bilden så ser ju getingen så snäll och glad ut ^^ Kan inte alla var så...


Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0