Fotbollscup, NTA och ny mus! ~

Hej :D♥
Sitter och lyssnar på Micheal Jackson, just nu The man in the mirror :D Haha eller heter den så? :3
Idag så började fotbollscupen i skolan. 6orna fixade cupen och alla de som ville spela i mellanstadiet fick vara med :D Såklart var jag med ^^ De delade in oss i olika lag, och idag så började de först matcherna. Vi spelade 2 matcher, första matchen så blev det 0-0 och på andra så förlorade vi och det blev 3-1. Eheheh men det var kul ;D Fast jag tror att vi har åkte ut nu hehe :P
Vi hade NTA idag också. Den här gången var det roligare :D Vi testade olika vätskor och pulver/mat och kollade om det var något protein i det. Man testade med en speciell liten sticka och om stickan bytte färg så var det protein i :3 Mjölk och äggvitepulver hade mest protein i sig :]

Har ni sett att jag har bytt mus btw? Det ska föreställa en vatenmelonmus :D Jag diggar ^^
Watermelon
För att byta mus så går du in på den här sidan:
http://www.cursors-4u.com/
Där letar du efter en mus som du själv tycker är nice :D
När du har hittat den du vill ha så trycker du på den. Då så går du ner lite och där så står det "Universal", koden under den ska du kopiera och sätta in vart som helst i din kodmall. Woolah klart! (För blogg.se)

♥ ~-.Jessiii.-~♥


Kommentarer
Postat av: Martina

Söt blogg du har! ^^



Kolla gärna in min blogg! Har just nu en liten tävling med ett supergulligt pris. Annars tipsar jag om söta saker, naglar m.m.

2011-05-26 @ 17:24:43
URL: http://pinkflyingcow.blogg.se/
Postat av: Linn<3

Nä det är okejj! :D Haha japp! :PP Nepp vi har inte heller bestämt. :S aha okej haha :) ÅÅh fett nice!! Då ska jag göra det ! ^^ Najjs jepp = - D

2011-05-26 @ 20:25:03
URL: http://skullcandyy.blogg.se/
Postat av: Amanda | fotonörd ♥

sv: okej, nja jag gör inte så mycket. Händer i morgon?

2011-05-26 @ 21:09:16
URL: http://mandispersson.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0