Hej och hå, läs inlägget innan du ska gå ~

Gaaah internet går fett långsamt just nu! :bigeyes: Men snart ska jag äta en fet äggmacka och då kommer allt att kännas bra igen :] Vet inte vad jag annars ska göra idag meeen vi får väll se.
Jag laddade ner Photoshop igår på min laptop :D Så nu kan jag göra massa coola grejer med mina foton. Hahah fast jag vet inte hur man gör ;3 Men jag försöker att lära mig lite steg för steg :3 Om det är någon som är bra på Photoshop så kan ni väll kanske ge lite tips? :D Jaja men jag har Gimp också. Det är massa nice men jag fattar typ noll där också. Jao jao. Förhopningsvis så lär jag mig hur man gör en totaly awesome header! Som är stooor! Den jag har nu är ju för liten :/ Men asso jag har liksom ingen annan header så jag har inget att ändra till :P Men jag håller faktist på men en ^^ Jag började igår. Så den kommer nog ut om ett år eller två. Hahah nej men jag försöker fixa det på så kort tid som möjligt :3
Hahah vet ni vad jag har drömt om inatt xD Jag har gjort massor! Det var en tjej som hällde smält smör över mig, jag har varit i Turkiet och jag har blivit bästa vän med en myra xD Hahah :3 Drömmar är roliga.
Ehm ja hörni. Jag sitter och funderar på om jag ska ha någon bild till det här inlägget. Jag har nämligen ingen bild just nu. Kanske ska ta en random bara? Jao jao vi får se :P
Vet ni var jag är sjukt sugen på just nu? MARÄNGER! Det är såå gott :D Tänk er själva maränger, hallon och massa grödde... Nomnomnom :3
Men nu ropar mamma och pappa på frukost så nu ska jag äta min äggmacka! ;D Inlägget får vänta.
Yää. Nu är jag tillbaka! Det var supergott med äggmacka :D Drack en glas O'boy också :3 Jag och mamma bestämde också vad vi skulle göra idag. Vi ska åka till Sickla för att kolla på en klänning till skolavslutningen. Jag har hittat en fett fin på Lindex men den fanns inte i min storlek... Så vi ska kolla om den finns i Sickla ^^ Där så ska vi också äta sushi till lunch. Jessi ♥ Sushi :D
Hahah nu tänker jag bjuda er på en finfin bild på mina fötter xD Det är grymt sköna strumpor iaf :D Fick de av mormor :3

Fötteeer :]
Vi hörs mina så uttrar ♥
Btw... Fyndig rubrik va? Rimdrottning :cool:

Kommentarer
Postat av: Emily ^.^♥

Neeej jessi du kan förstora den i stilmallen!!! :OO

2011-05-30 @ 17:57:00
URL: http://hellozemliz.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0