Kråkan ~

Tjeenare! Har ätit hallonglass och kollat på Top Model. Nomnom :3♥
Men nu ska här snackas om min dag istället. Det har regnat idag ;( Fast när skolan slutade så blev det fint igen ;3
På gympan idag så körde vi en lek som heter "Ambasaden", den är rättså rolig ^^ Till lunch så var det pastasallad med kalkon, fetaost och soltorkade tomater. Det var gott :3 På rasterna så körde vi en grej som heter Kråkan. Man kastar en tennisboll på ett plank och hoppar över bollen när den kommer tillbaka. Om man inte hinner hoppa över bollen eller råkar nudda bollen så måste man ställa sig framför planket. När man står där så ska man gissa på den man tror ska åka ut och när den personen åker ut så kommer man själv i i spelet igen :D Lite suddig förklaring :P
Övrigt så är jag fortfarande sjuk jag hostar och är täppt i näsan. Hoppas det går över snart..


Kommentarer
Postat av: HANNA

det tror jag :)

2011-05-24 @ 17:01:51
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0