Min dröm inatt... helt flippad ~

Inatt drömde jag en askonstig dröm xD Haha lyssna noga nu :3
Jag spelade basket i en stor vattenbassäng. Jag spelade med några tjejer i min ålder och våra motståndare var vuxna. Det var vuxna killar som spelade i hammarby. Hahah xD Och en av killarna försökte dräkna mig men när jag kom upp igen så gjorde jag ett mål. Alla var jätteglada (det var en stooor arena med massa klappande folk) och jublade! Men då helt plötligt så var jag någon helt annan stans, typ i ett stort hus med en massa trappor. Jag förstog ingenting och försökte leta mig tillbaka till arenan. Men då så hoppade det fram en människa som var utklädd i en isbjörnsdräckt som sa, jag är en panda! xD Sen så vaknade jag xD
Hahaha jag brukar inte komma ihåg mina drömma så ofta men när jag väl kommer på så brukar de vara riktigt puckade xD

Kommentarer

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0