Min dag, favvobloggar och en bild ~

Hello fellas! 8D Wazzup?
Kom hem för ett tag sen och drack ett stooort glas mjölk, det var gott det ;]
På gympan idag så sprang vi i Nyckelviken. Det finns en runda där som är 1 km, jag sprang den 2 gånger. Första gången så slarvade jag lite :P Men andra gången så joggade jag hela utan att stanna :D
Vi hade NTA idag också. Jag tror det står för, Natur och Teknik för alla? Jaja på NTA:n så kollade vi i vilka maträtter det fanns fett i. Svårt att förklara hur vi gjorde :3
Ikväll så ska jag in till stan och äta middag med pappa. Det blir antagligen indiskt :) Mamma kan inte för hon ska ut med några tjejkompisar :3
Bjuder på mina favvobloggar som jag kollar dagligen:
www.fokis.se
www.hofh.se
www.keela.se
www.febbs.se
www.hanapee.blogg.se  
www.hannalovisasol.blogg.se
Det var alla det. Enjoy! :P
För att avsluta inlägget så bjuder jag på en bild:

Det här var hos mormor i Regnsjö på typ... höstlovet? Tror att det var det. Jaja iaf, jag älskar att åka spark!♥ Love it! Det är så kul :D
Nu så ska jag nog gå och göra mig en macka,
ciaoo <3


Kommentarer
Postat av: Amanda | fotonörd ♥

Hejsan, jag hoppas att din dag har varit lika bra som min än så länge. Vad ska du göra i kväll?



/kram mig!

2011-05-25 @ 16:03:41
URL: http://mandispersson.blogg.se/
Postat av: Linn<3

Härlig bild! :D Älskar din nya melon pil! ^^ Hihi allt bra?? :P

2011-05-25 @ 20:50:57
URL: http://skullcandyy.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0