Nu kommer inlägget!

Halli hallå! 8D
Blogg.se har dampat ett tag så jag har inte kunnat puplicera några inlägg!! :o
Aaaah :o Så nu ni ska här skrivas :]

Okej okej okej vi börjar med helgen.
Jag har haft världens bästa helg! Liksom jag skämtar inte, det var såå kul! :DDD
För er som har missat så går jag i en musikalgrupp varje söndag :] Vi sjunger, dansar och har drama. I helgen så hade vi uppvisning med musikalen The Wiz. Det var awesome :D Jag sjöng ett solo och det gick bra ^^ Men det var sjukt nervöst.. Sammanlagt så har vi satt upp 6 shower den här helgen, varje show var nästan 2 timmar lång :D Kul kul kul! Jag saknar det redan ♥ Jag älskar att stå på scen, man vill bara vara där hela tiden. Känslan är så cool :] Den här helgen så lärde jag också känna massa fina människor och blivit inspererad ^^
Här kommer en bild från i lördags :3

Hahah ;3

Idag:
Den här veckan så har vi "temavecka" i skolan. Vi har det en gång varje år. Temat för det här året är framtiden. Så det kommer inte att vara några vanliga lektioner, bara pyssel :D Soft ^^ Man får välja lite själv vad man vill göra i temat framtiden. Jag och Alva ska skapa egna bokstäver, som ett eget språk. Vem vet det kanske är andra bokstäver i framtiden? ;] Jaja kul blir det iaf. Fast jag hann inte börja jobba med det idag eftersom att vi hade hemkunskap. Hemkunskap är lite viktigare än alla vanliga lektioner eftersom att det ligger på en annan skola så vi var tvugna att gå. Men det var fett kul ^^ Vi gjorde pizza! Vi gjorde inte egen deg men egen tomatsås. Det blev super! På min pizza så tog jag på skinka, ananas, champinjoner och tomatsås och ost såklart, massa ost :3
När vi kom tillbaka så hade vi streetdance!! Yeey 8D Det var jättekul ^^ Skolan har typ hyrt in en kille som äger på street. Han lärde oss en koregrafi och visade olika danstyper :3 Me like :)

Efter skolan idag så var jag med Alva och Eloise. Vi hade vattenkrig :D Eller inte riktigt vattenkrig... vattnet var så varmt så det var bara skönt att bli blöt :3 Alla blev helt gemonvåta så vi låg och solade ett tag på Alvas tomt. Sedan så ringde vi Emily, Moa och Stella! Alla kom och så hade vi lite mer vattenkrig. Sedan så la vi oss och solade, snackade och åt glass ^__^

Till middag så åt jag kycklingsallad och nu så ska jag spela Doodle Jump på mammas mobil :D
Hahaha förresten.. kommer ni ihåg den här smileyn? ö__ö Hahah det är ögonbrynskillen ö__ö Hahah herrå,
The peach ~

Kommentarer
Postat av: N I C O L E ♥

Du skulle skriva frågorna i bloggsvaren ;)

2011-05-09 @ 21:51:50
URL: http://ismytime.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 3 nya vinnare imorgon:)

http://anneliih.blogg.se/2011/may/mandag-dagens-bloggd-2.html#comment

2011-05-09 @ 22:14:07
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0