Chochohcho.

Oooh kommentarer ;D Haha yeaa ;3 Tack för att ni orkar kommentera ^___^
Någon skrev att det såg konstigt ut när jag skrev å ä och ö? Gör det? åäöåäöäåö ;3

Ja. Men. HEJ :D Glömde ju nästan :o
Jag har precis kollat runt på lite bloggar och såååådant.
Har också kollat på 2 avsnitt av Vänner..*-* Azum c:
Jahapp. Till mellis så åt jag vaniljyoghurt med hallonsylt och flingor och varm choklad OwO

OH HOLY MACS. Mamma sa just att SHAN BANAN ska vara med i MELODIFESTIVALEN?! O.o Oh shit alabama..

Ja men a.. :p
Imorgon så ska klassen sjunga i kyrkan. Vi ska sjunga "What are words".. *-* Gillar låten men jag vet inte... c; Den är sorglig :[


Kona-chan :3

Kommentarer
Postat av: Emiloooo

KONA-CHAN :3 BTW hur fixade du regnet? :D

2011-11-24 @ 17:03:29
Postat av: Ello <3

Jessi pessi du får hjälpa mig med min design nästa gång! <3

2011-11-25 @ 12:40:39
URL: http://ellomello.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0