Home sweet home

TJOOSAN.
Nu är jag hemma! Har typ åkt tåg hela dagen idag känns det som. Fast ne, bara två timmar c:
Har haft det supermysigt uppe hos mormorVi har spelat mahjong, ätit god mat, kollat på film, sovit m.m c;
Såg på två filmer igår. Epic Movie och någon annan film som jag inte kommer ihåg vad den hette, det var en romantsik komedi av något slag iaf. Epic Movie var ganska nice c: Sjukt random film..
Sen så såg jag första avsnittet av en ny serie som heter New Girl. Den värkar sjukt bra! Ska lungt fortsätta att följa den. Huvudpersonen "Jess" var ju bara för cool. Plus att hon heter ju nästan Jessika. Aa, fast utan ika dårå.. c;
Men ikväll så är det inget som jag ska se on the tttvvv. Vad jag tror iallafall, vi får se :3
Jag är ledig imorgon. Moahaha. Nästan alla andra börjar väll skolan imorgon tror jag. Fast vi har studiedag imorgon, woopwoop! Det ska bli feetanice.
Nu så ska jag gå och göra något annat. Typ måla naglarna eller nått ._.
Men jag skriver mera imorgon, chao!:)


Kommentarer
Postat av: Malin

Sjukt fin blogg du har!



Mår du bra idag?



Kram! :)

2012-04-15 @ 19:44:34
URL: http://mabellas.blogg.se/

Kommentera här :3

Ditt coola namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

K-O-M-M-E-N-T-A-R-!♥:

Trackback
RSS 2.0